Det nalkas kalas .

Lillen sover middag och jag förbereder middagen som skall servras när min efterlängtade J kommer hem. Inte sett honom på över 2 dygn nu, saknaden är stor!
Idag serveras fläskfilé gryta med ris, mums så gott. Idag tog jag och M lite sovmorgon och steg inte upp förrens halv 8. Väl matade och påklädda drog vi ut till maxi flygstaden där vi storhandlade inför kalaset i helgen. Ja det är ju så att jag fyller ju hela 24 år på söndag och detta firas med mat och tårta här lördag kväll, detta just för att alla är lediga lördag. Så ut från maxi kom jag med en överfull kundvagn och någon tusenlapp fattigare, som vanlig med andra ord. Morgondagen bjuder på galejj på kvällen, ska iväg på "facket fest" med jobbet. Det blir taccobuffé och bowling på B&B, gratis tackar man ju inte nej till. Dock tror jag inte att jag blir så långvarig, jag och J har inte setts en enda kväll denna veckan så det hade varit skönt att tillbringa lite tid med mannen också, oh som sagt måndag är verkligheten tillbaka så man får ju njuta de sista dagarna.
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0