Vårt nya badrum .

 
 
Nu är vi komna på plats i vårt nya hus. Badrummet blev i princip klart dagen innan vi flyttade in, vilket var skönt. Är totalt helnöjd med renoveringen! Jag har på tok fått som jag velat hela vägen. Jag var först lite skeptiskt till de stora kakelplattorna jag valt, men icke att jag ångrar något val jag gjort. Allt är som sagt nytt, vilket dock inte vart så billigt men snyggt blev de tomefan!
Jag bara äääälskar min nya dusch från Vallien, så sjukt snygg att den gör ett helt badrum. Det man inte kan fatta är att två stycken glasdörrar till en dusch kan kosta 9 papp. Men väl spenderade pengar kan jag glatt säga i efterhand. Nu försöker vi bara bo in det om man kan uttrycka sig så. Dock en nackdel är att vi inte får använda vår nya golvvärme ännu. Någon gång i december skulle vi väl få provstarta den, finns så många dumma regler idag. Så kallt är de än så länge må jag säga! Men den som väntar på nått gott......

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Holy! Va fint det är!!!! Kul att få se lite bilder från ert hus. :) KRAM!

2012-11-28 @ 15:31:02
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0