Nytt ställe .

Idag händer det, vi flyttar in i vårt nya hus. Just nu sitter jag och bloggar från nya breddgrader och nytt nät. Vi är långt ifrån klara med allt, men det får ha sin gång. Det fick bli semester torsdag och fredag just för att flytten kräver det, vi har även tv-nissen som ska koppla in nya kanaler o skit här på besök just nu. En hel arbetsvecka har jag kvar, går nämligen på gravpenning från och med den siste november. På ett sett ska det bli riktigt skönt och få ta de lugnt och bara gå och pula här, men jag kommer sakna mitt jobb och mina jobbarkompisar. Fast har några inbokade besök på jobbet i december ändå, vissa saker vill man ju bara inte missa! Vad händer mer idag? Jo vi ska tillbaka till odalvägen och hämta det sista, sedan ska vi åka och storhandla. Nu har man ju lite och fylla upp här. Det känns så konstigt att gå från en lägenhet på 60 kvadrat till ett stort hus på 140 kvadrat. Nej, nu ska jag rota i någon låda och se vad jag kan packa upp.. Hej sålänge!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0