Nya hallen .


Jag hade stora problem med min hall och har alltid haft. Det har varit ont om plats, trångt och väldigt mörkt. För ett tag sedan åkte hatthyllan och skostället ut och vi sa hej till vårt nya skoskåp. Det är köpt på Ikea och är enligt mig värt vart ända öre, så praktiskt! Så skönt att kunna "gömma" undan alla skor man äger, vilket är många. När jag var på modera museet i Malmö köpte jag tre stycken Andy Warhol tavlor, dock bara haft uppe två av dem i vardagsrummet. Däför fick jag upp ögonen till att sätta upp den i hallen och visst blev det snyggt. Hel nöjd är jag i alla fall. Nu har jag inga problem längre utan bara kärlek till vår lilla hall.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0