Ensamtid .

Precis färdig med både mat och bak. Av jäsningen blev det underbara frallor med solrosfrön på. Blev tyvärr ingen bild på dem, glömde ju det. Jag som blivit duktig med att blogga igenom mobilen. Fixade även lite käk till mig själv, Jimmie är fortfarnade inte hemkommen. Korvstroganoff och ris stod på menyn, mycket gott. Ensamtid för mig är lugn och ro, bara kunna vara för mig själv, vilket jag har fått idag. Just nu har jag precis duschat och satt mig i soffan, glor på Sveriges Mästerkock. Jag kikade faktiskt inte på förra säsongen, därför tänkte jag faktiskt slänga ett öga denna säsongen istället. För innerst inne verkar det vara ett bra program. I morgon är det onsdag och halva arbetsveckan är gjord, herregud vad tiden springer iväg. Har ingen speciellt planerat i morgon som det ser ut nu, kanske hämta våra nya rullgardiner. Sedan fönsterna blev utbytta hemma hos oss så fick vi köpa nya rullgardiner, jag ville självklart ha vita i tv rummet. Dock fanns det inte exakta mått, så fick lämna in det hos en som ska korta ner och beskära dem. Så förhoppningsvis sitter de på sin plats i slutet av veckan. Då blir det självklart en bild.
Nu ska jag kolla färdigt på Mästerkockarna!



Hej ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0