Ikea någon ?


Nu är det såhär att jag är så otroligt sugen på att åka till ikea.
Det är nämligen så att vi börjar bli väldigt trångbebodda här hemma, oh nej det är inte för att jag har mycket saker utan för att vi saknar plats. Det finns lixom ingen plats för förvaring.
Eftersom vi inte har kvar hyllan över tv:en så ligger alla dvd filmer o skivor i lådor som behövs till annat.
Har därför försökt hitta ett skåp att ha det i,
men hur jag än vrider och vänder på saker och ting här så vill det inte funka.
Detta cp hus är så ogenomtänkt verkligen, hur fan kan man sätta väggkontakterna i mitten av en vägg?
Så jävla lustigt, och just på den väggen hade en hylla eller skåp varit fint. Får söka lösningar känner jag.
Såg även detta nyinkomna PS sandskär brick bord, de fick upp mina ögon lite. Men känner nog att jag vill titta o klämma på det i verkligenheten innan jag blir kär i det. Så någon som vill följa med till ikea?

Kommentarer
Postat av: Lina

jag vill, jag vill jag vill :)

2011-03-30 @ 21:03:43
URL: http://lulaa.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0