Sjuk.

Igårkväll var den värsta kvällen på länge, hade så ont i ryggen. Sen när jag väl tog febern visade de 38,5!
Så på något humör var jag inte alls, gjorde så ont att andas. Inatt har jag inte sovit så gott, legat och haft frossa trotts att jag legat med både pjamas, täcke och en tjock filt över de. Blev naturligtvis inge jobb idag, så fick gå upp klockan 7 och ringa mig sjuk. Bara det var en match och komma ur sängen. Gick och la mig i sängen igen och har i princip precis tagit mig ur den. Febern mätte upp till 38,7 för några timmar sedan, usch. Älsklingen åkte precis och köpte lite mat, vet inte om jag är så sugen på mat men måste ju äta. Inte ätit något, bara druckit ett glas cola idag.

Nej nu ska jag tända några ljus och bädda ner mig i soffan, inte många minuter jag kan sitta upp. Dels för att det gör ont i ryggen sen så är det jobbigt med så hög feber.
Jag åtrerkommer när jag mår bättre.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0