Muffins.

Igår fick det bli en visit till väla och Ikea. Jag hade ju faktiskt tjatat om det ett bra tag nu, att jag ville åka dit. Så dit åkte jag och älsklingen. Var ganska mycket folk, så jobbigt och gå där då. Men lyckades ändå komma ut i från väla med en påse, eller rättare sagt 3 påsar då en påse bara var till mig. Köpte faktiskt en snygg cardigan och en t-shirt till min älskling. Till mig själv köpte jag bara ett enkelt vitt linne för 99 kr på Gina Tricot. Inne på Ikea köpte jag en ram och ett par ljuslycktor till min kära mamma, till mig själv ett bokstöd. Så det blev ett ganska billigt besök ändå när jag tänker efter.

Just nu har Pelle varit här ♥
Vi skulle setts igår men bestämde oss för att ta det idag istället. För inte kan vi ha brottom när vi ses så mycket vi skvallrar om. Söta Pelle hade köpt en varsin muffin som hon hade med sig till kaffet. Mums!
Det är något visst med att träffa sin själsfrände ( eller vad det nu heter) vi kan verkligen prata om allt. Fast på senaste tiden har vi faktiskt varit dåliga på att ses. Men det blir ju lätt så, man jobbar olika o dittan o dattan. Men nu sa vi att vi skulle höras av så fort hon kommer hem från värmen, så de håller vi på!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0