Ikea med mamma .


Idag har jag och min mamma haft mor och dotter tid. Vi tog oss en tur till Ikea i helsingborg, och hem kom jag med många fina fynd och en aning tunnare plånbok. Denna lampan var ett fynd som åkte med hem.
Gårdagen var helt underbar, vakande upp jämte älsklingen, var i stan och shoppade massor nytt och avslutade kvällen med jättegod mat hemma hos mor och far. Anders och Lina var också där, mycket trevligt. Massor av prat om resan förekommer ju, man bara längtar ju!

Ny arbetsvecka i morgon, hoppas på att denna veckan blir fan så mycket bättre än förra. För äntligen har mitt öga börja rätta till sig, kliar fortfarnade men inge svullnad eller irritation, så det hurrar vi för. Men som sagt har fortfarande många dagar kvar med antibiotikadroppar.

Nej, nu ska jag krypa till kojs i min härliga soffa med mina nyköpta kuddar (bild kommer) och titta på solsidan, time out och såklart storebror.

Kommentarer
Postat av: Rikardalba

love the web site lots of luck love to see more poems

2012-06-15 @ 08:41:50
URL: http://rikardalba.blogstie.com

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0