Helgen i helhet.





Helgen lider mot sitt slut och inte mycket man har hunnit göra tycker jag.
I lördags hjälpte älsklingen mig att laga min bil, gick ju inte igenom besiktningen i tisdags, suck! De va ett glapp i den yttre styrleden, men hallå vem bryr sig? Men nu är det iaf återgärdat, skönt. Som tack för hjälpen skulle han nartuligtvis ett storkok på gulashsoppa. Klart jag lagade det till honom. God blev den också. På lördagkvällen var vi bjudna på kalas hos bror min, så dit bar det av klockan 18. Så himla skönt att vi hade kryp avstånd hem för en gångs skull. Kvällen var mycket trevlig med god mat och supergod efterrätt. Lina hade bakat två olika sorters kladdkakor, mums!

Idag har inte många knop blivigt gjorda, nu sitter jag ny duschad o väntar på att maten ska komma, idag skämmer vi bort oss med en varsin pizza. Sedan blir det ju såklart solsidan, time out och wallander.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0