Härliga torsdag.




Måste bara få sagt en sak, jag älskar min Jimmie. Idag när jag kom hem från jobbet och efter jag varit hos Titti och gjort mina naglar så hade min älskling lagat mat till mig. Han hade lyckats göra potatisgratäng och fläskfilé.
Oh gud vad gott det var! Tack så jätte mycket älskling


Har precis kommit ur duschen, så himla skönt. Kurat ner mig i soffan nu för att se sveriges värsta bilförare och sedan svensk maffia. Sen får det nog bli till o hoppa i säng, är ganska trött efter en dag som denna. Bjuder på en bild från min kära hall, där min fina blocklampa infinner sig. En mycket vacker lampa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Finfint:) Ha en bra helg, kram emma

2011-02-10 @ 22:14:47
URL: http://www.hemochinredning.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0