Grattis bror.

Helgen slut och vardagen kommer åter igen imorgon. Känns faktiskt konstigt att jag ska gå och jobba i morgon, inte jobbat på en hel vecka. Fy tänk vad pengar jag har förlorat. Fast innerst inne skiter jag i de pengarna, för så dåligt och ont jag har haft. Nu ikväll har jag och älsklingen ätit gott, tittat på solsidan och time out.
Vi har även myst en massa, de e kärlek de!
♥♥

Ny rullar wallander-skulden på tv, har ju sett den innan så inte roligt när man vet vem mördaren är. Ska snart hoppa i säng och försöka knoppa. Kommer väl vara som ett lik när klockan ringer i morgon bitti.
Förresten får jag ju ta och gratulera min älskade bror på födelsedagen. Bror min fyller ju 26 år, inte illa pinkat på en söndag som denna. Jag och Jimmie var borta med paket i morse. De innehöll två stycken fina t-shirts och ett ram-minne till datorn. Han blev nog nöjd tror jag. Så Grattis på dig igen!



Natti Natti.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0