Uppe med tuppen .

God morgon!
Jimmie och Melker ligger och sover sida vid sida och jag kunde självklart inte somna om. Passar därför på att gå upp i lugn och ro och bloggar lite. Tittar vi ut genom fönstret så öser regnet ner, fattar inte vart sommaren tog vägen. Hur som haver, i torsdags var det ju dax för 5 månaders kontrollen på bvc, allt såg bra ut och han följer kurvan som han ska. Värre var de ju med de jävla vaccinet han fick, så dåligt han mådde av det hela kvällen sedan. Gap och skrik och feber, fy min lille pojk! Väl han fick sova hela natten till fredagen sen var han sig själv igen. Jag har fan börjat undra vafan det är de sprutar in i dessa små kroppar!?
Men någon nytta skall de väl göra i framtiden får vi ju hoppas på. Fredagen var det fullt upp, storhandlade på fredag fm. Det var underbart och gå på maxi då det var bara jag och pensionärerna. När vi handlat klart bjöds der på middag hemma hos mamma och pappa. Efter maten kände vi sug på staden så åå eftermiddagen tog vi oss en sväng in där, fyndade en liten ny söt body till lillkillen. Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, funderar på att baka något gott tills ikväll, då är vi nämligen bortbjudna på käk. Nej nu ska jag avsluta min frukost och sedan börja göra lite nytta här. Trevlig helg!
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0