Nytt till Melker .

Onsdagen börjar dra sig mot sitt slut, jag är helt slut. Har haft en son här idag som inte varit särskillt nöjd. Börjar tro att det är tänderna som spökar på honom. Men just nu sover han så jag tänkte passa på att visa lite av de nya inköpen till Melkers gardrob. Förnuftig som jag är köper jag faktiskt i lite större storlekar eftersom han växer ju som ett skott just nu.
 
Härlig body med limegröna byxor från kappahl
 
Dessa härliga set också från kappahl
 
Fyndade moomin på lindex på rea
 
 
Byxor från littlephant från lindex, två styck enfärgade "farfars" tröjor från polarn och pyret samt en härlig kortärmad body från kappahl
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0