Lata söndag .

Midsommar är över så tillbaka till vardagen igen. Lördagkväll bjöd på mycket mys, vi hade släkten här och grillade. Hade faktiskt sådan tur att de regnade innan och lite efter vi grillat, tummen upp för det! Det är så mycket trevligare att bjuda hem folk nu för tiden, innan på 60 kvadratmeter fick vi inte plats. Nu har vi ju somsagt mycket större yta och röra oss på. Söndagen bjöd på utflykt till Freeport i Kungsbacka, som det regnade på dit och hemvägen men turen med oss var det uppehåll när vi strosade omkring mellan affärerna. Blev faktiskt inte så mycket som fick följa med hem idag, konstigt för att vara mig. Kollade på en dress till Melker men så tråkigt och köpa och hänga undan i 6 månader innan han kan använda den. Likadant med ett par skor, strl 20 kan han inte ha på ett tag lixom. Men hur som haver fick iaf två par cult design krukor följa med oss hem. Så himla nöjd är jag med dem. Veckan som kommer väntas det mys med Therese och Ebba, BVC besök och förhoppningsvis en massa annat skoj. Något jag önskar mig är bättre väder tack!
 
 

Vårt vardagsrumsfönster just nu.
 
Underbara cult design krukor ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0