Ibland räcker inte tiden till .

Som inläggets överskrift säger stämmer in totalt på min vardag just nu. Jag som sa att jag skulle bli så duktig med att blogga när jag var mammaledig, jo tjenna! Dagarna går till att tillfredställa vår fina lilla herre Melker som är så bortskämd så de inte finns ord för det, men det är väl så det ska vara. Det är ett helt nytt liv med en liten bebis i huset, bebis och bebis han blir faktiskt 5 hela månader på tisdag. Varje dag upptäcker vi nya saker och Melker lär sig så otroligt fort, det är nästan hemskt, tycker det känns som att han kom till världen för bara någon dag sedan. Alla som hela tiden tjatat om "ta vara på tiden", har jag inte lyssnat på riktigt men idag förstår jag precis vad de menar med det. Man får helt enkelt njuta för var dag som går. Midsommafton blev mys, mat och jordgubbar hemma hos min mamma och pappa. Självklart stod Melker för all underhållning, brukar ju bli så. För en gångs skull kan man ha lite skadeglädje åt de där ungdommarna (notera jag för några år sedan) som idag ligger som vrak och mår pyton. En annan har redan varit uppe med tuppen och käkat frukost, hunnit med och sortera tvätt och har förtillfället tid för att blogga medans mina älsklingar ligger och myser i soffan till nya wallander filmen. Idag är det tänk att vi ska grilla, hoppas bara vädret är med oss. Nu hoppas jag verkligen att jag ska ta mig lite tid varje dag och börja blogga om mitt liv, eller vårt underbara liv igen. De kommer nog bloggas mycket om vårt ny liv med barn, hus och självklart inredning.
Bjuder på en liten bild på vår stora kille ♥
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0