God morgon ,

God morgon alla fina.
Idag ser det ut som en lagom varm dag, de gillas skarpt kan jag säga. Inte för vi har så mycket planerat, Melker har varit vaken en snabbis o käkat lite men somnade gott efter det och sover ännu. Så jag har hunnit både köra en maskin tvätt, vika den tvätt som hängde, göra mig färdig och mycket mycket mer. Bra start med andra ord. När godingen vaknar ska han få en balja gröt och vi inväntar en nisse från elektrolux som skall komma och kika på listen i vår nya ugn. Han sa att han skulle titta inom mellan 9-11. Efter det ska vi nog ta bilen in till maxi och handla lite. Ha en trevlig måndag!
 
 

Kommentarer
Postat av: mathilda

Yeyye va glad ja är att du är tillbaka i bloggvärlden!! Fika nästa vecka? Jag kan alla dagar, så säg en så får vi se till att de blir av !!!! ;) som du säger tiden räcker inte till. 24 timmar till hade jag behövt ibland:) kram saknar dig!

2013-06-24 @ 19:14:27
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0