Sömnbrist .

Just nu lider vi alla i huset av sömnbrist. Vi har en liten herre som gått från och sova hela nätter till vara vaken flera gånger per natt och vill ta morgon vid 4-5 snåret. Snacka om att man blir bortskämd med att ungen sovit hela nätter. Tror vår lille Melker är inne i en utveckligsfas som gör att han sover oroligt. Så jag kan väl inte säga att jag känner mig för jävla pigg asså, känner mig mer som ett utsketet äpple ibland. Annars har helgen varit bra, massa grille och fint väder. Även röjjt en hel del i trädgården, märkt ut vart utebelysningen skall sitta, grävt ner kablar och hatt oss. Klippt gräset med vår nya åkergräsklippare, sånt som gör de hela mycket roligare. Idag tror jag inte att jag ska göra för mkt, funderar på att gå en runda men ser rätt så kallt ut. Längtar tills på fredag för då börjar älsklingen sin semester! Ska bli kul och samtidigt skönt att vara en till på hemmaplan. Nej nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma medans den lille sover.
 
 En gla skit i sitt nya bollhav ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0