Regn tack !

Man ska inte klaga, men fy fan va vamrt det är!
Denna värmen som är just nu är inte behaglig någonstans. Speciellt inte för vår lille pojk som har feber, de är de små bissingarna som gör de. Än så länge har en tand kommit igenom men one more to go... Så jobbigt att inte kunna göra mer för honom än vad vi gör, oh somsagt värmen gör ju inte de bättre. Idag ska bästa pelle komma hit o käka lite gott och se över mitt huvud. Jag jobbar ju för att bli ljusare i huvudet, men det tar sin lilla tid efter att varit svarthårig i 8 år. Passar just nu på och slänga i mig lite flingor med mjölk när Mellis sover, för kan tänka mig att de kommer bli mycket gråt här idag. Usch mammas lilla hjärta ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nemen stackare liten! i med Alvedon så håller vi tummarna att de släpper för lillprinsen snart!! <3

2013-07-31 @ 19:17:37
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0