Härliga stunder .

Nu sover Melker efter många om och men, herregud vilken liten envis sak vi har skapat. Undra vem han kan ha fått sin envishet ifrån? Lördagen börjar gå mot sitt slut, har varit en underbar dag med mina pojkar. Vi startade dagen tidigt med en runda på stan som sträckte sig hela fm och em. Strosade runt och tittade på alla händelser i Halmstad stad denna SM vecka. Och för att tilllägga, vilket underbart väder!
Veckan som gått har med andra ord gått fort, min man har hunnit bli 25 år gammal, firades i onsdags med tårta och massa presenter. Min present till honom var ett presentkort på att få hoppa fallskärm, blev glad men samtidigt lite skärrad. Ska bli kul och se dig falla fritt älskling ♥
I torsdags hade jag en supertrevlig em med fina Mathilda, ska skryta lika mkt som hon skryter på sin blogg!
Mathilda är världens goaste människa, hon har fan svar på det mesta, låter då ingen sätta sig på henne och får en och skratta nästintill hela tiden. Det värsta med och träffa denna härliga människa är att tiden bara springer iväg, det känns precis som man bara hunnit prata med varran i 20 minuter innan man måste tillbaka till "vardagen" igen. Tusen tack igen Mathilda, somsagt många fler sådanna dagar i sommar tack!
Nej nu ska jag faktiskt hoppa i min säng, på tal om säng! Nu är de 3 veckor sen vi beställde vår nya säng, bara läääängtar som en idiot efter den nya. Den skulle ju komma inom 4-6 veckor, så snälla håll era tummar!
Bjuder på lite bilder från dagen.
 
                                                                   Natti Natti ♥
 
 
 
Gott grille till kvällsmat
 
 Melker äter rån, som är så gott
 
En överpigg bebis klockan 22.30.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du är la för fin du!! <3
Låter som ninjuter till fullo av sommaren! Själv tänkte ja ta med mig mina två troll till stranden, men då kom de moln!? Skit me! Kram på dig!

2013-07-08 @ 07:42:05
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0