12.00 hos oss .

Tisdag och klockan ska snart slå 12.00. Melker tar sig en lur på maten och jag passar på att trycka i mig lite käk och blogga samtidigt. Som sagt klockan är äns inte 12 och jag har redan hunnit med så mkt idag. Tvättat två maskiner tvätt, dammat, dammsugit och torkat golven, herregud vad duktig jag är. Är det bara jag är eller är man så jävla nöjd när man är färdig!?
Melker somnade så fort han fått middagen, vilket är en liten match här hemma just nu. Lillen vägrar ju äta "vanlig mat" han tycker ju mer om gotterier tyvärr men vem gör inte det?
Erbjuder honom portion efter portion men de bara spottas ut så fort de nuddar munnen typ. Därimot plockar du fram en glass eller god purré så gapar han som en liten sparvunge! Lik sin mamma kan jag tänka mig!
Pappan i huset jobbar som vanligt till 16.00, längtar tills han har semester. Vi strosade omkring vårt hus igårkväll och bestämde lite vart ute belysningen skall sitta, ska pilla med de när mannen har semester. Vi kom fram till att vi ska ha 9 stycken fasadlampor och en gammeldax lykta vid parkeringen, va tror ni om det?
Får väl se om vi åker och handlar de idag, roligt när de börjar hända lite i trädgården här. Detta är ju bara början av alla planer vi har, men som sagt Rom byggdes inte på en dag.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0