Trött på detta nu .

Jag vet att det är fel och tänka så men jag är trött på detta nu, jag vill att bebisen ska komma NU.
Ryggen värker, huvudet värker, jag har ständigt tryck i ljumskar och över blåsa. Halsbrännan ska vi inte tala om, vet inte hur mycket krita jag tuggar om dagarna. Humöret är fan inte på topp heller, skulle kunna döda den människa som ger mig onda ögat eller vågar inleda en konflikt med mig. Men värst av allt är nog min sömn, är uppe och springer på toa minst 5-6 ggr per natt. Sammandragningarna har också en tendens till att komma på nätterna, men det leder ju inte till något! Hoppas varje gång, att få ta de där halvpackade väskorna som står redo för förlossningen men de kommer la fan hinna damma igen innan det är dax. Jag är väl medveten om att det är 10 dagar kvar till BF men är det inte så att man alltid hoppas på att inte gå över tiden?
Jag vill inte det iaf, känner mig redan tillräckligt tjock och otymplig, fan bara ta på sig skorna är ju ett moment för sig själv. Så ja tack någon om ni har tips på hur man sätter igång förlossningen!
Nej nu ska fröken klagomur gå och dricka ett glas cola och lugna ner hormonerna lite.
Hej ♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag kommer ihåg känslan! Fy fan säger jag bara!! Varje dag känns som en hel evighet! Jag gick över några dagar med Elsa & trodde aldrig att hon skulle komma ut:(
Vet tyvärr inga bra tips. Promenera på och vila så mkt du kan så du har energi när de väl är dax! :)

2013-01-20 @ 09:52:19

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0