Godmorgon måndag .

Tänder på g igen...
 
Vår lilla skatt har sedan någon månad tillbaka haft de två små bissingar där nere, och vi har väntat ivrigt på framtänderna där uppe men icke sa nicke! De verkar som att de är två stycken tänder till på g i nerderdelen, de vill säga hörntänderna. Varför vara som alla andra?
Ibland lyssnar man för mycket på hur allt ska veta och komma, de tänder som kommer, kommer när de vill och var de vill. Men tro att kan kan bli söt med 4 gaddar nertill och inga upptill, haha!
Kan tänka mig att de där uppe tittar fram inom kort. På tal om det är de ju inte konstigt att han är gnällig otröstlig och lite tjoddig med maten, de gör ju klart ont. Men idag får vi hoppas han är på humör iallafall det är nämligen så att hans morbror och moster ska få passa honom i några timmar på eftermiddagen idag. Jag och J ska till studio strand på visning av alla foto vi tog där förr förra veckan, ska bli så roligt. Vi har bestämt oss för att förstora upp några foton, kommer bara bli så svårt att veta vilka av typ 50 kort. Efter jag lämnat av Melker hos min bror ska jag ta mig en rundtur på stan innan jag möter upp älskingen. Det är nämligen så att jag spanat in en ny jacka till Melker, han behöver lite nya pjamaser och jag behöver ett och annat. Ska bli skönt faktiskt men ändå lite läskigt att inte ha honom med.
 
Idag är det måndag, vid den här tiden nästa vecka sitter jag på kadriljen och har precis gått på min första arbetsdag. Japp, så är det jag ska tillbaka till verkligheten på måndag. Dock ska jag BARA jobba 40%, vilket innefattar måndagar och tisdagar varje vecka. Lilla hjärtat ska få vara hos sin underbara mormor och morfar de dagarna. Beslutet om att börja jobba känns skönt, dels för att de blir mer pengar in i kassan och dels för att jag sprarar fp dagar. Sen ska de absolut bli kul och träffa alla jobbar kompisar och få lite socialt igen. Så håll tummarna på att Melker inte tar sitt första steg en måndag eller tisdag, för de vill jag inte missa! ♥
 
1 vecka gammal
 
2 veckor gammal
 
6 Månader
 
7 månader ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ser fram emot att få tillbaka dig till jobbet 😃

2013-08-27 @ 09:48:04
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0