Före o efter .

Mycket har hänt i huset sedan vi flyttade in, tycker vi var dag gör om något. Men veckorna innan vi flyttade in i huset valde vi att göra om de stora badrummet. Inte för att de va rälit, utan för att jag inte hade trivts med det helt enkelt. Ett badrum är väldigt viktigt för mig och därför bestämde vi oss för att röja ut de. Självklart var det min kära sambo som stod för de mesta av rivandet och uppbyggnaden av de nya, men inredning och möbler är valt av ingen annan än mig! Bjuder på lite för och efter bilder.
 
FÖRE
 
 
 
 
 
EFTER
 
 
 
 
 
 

Vad tycker ni? :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Så himmla himmla snyggt är de!!!!

2013-08-16 @ 06:37:20
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0