Underbart .

 
 
 
Fredag kväll och lugnet flödar hemma hos granath/hallberg. Denna kvällen har jag bara unnat mig själv lugn och ro vilket är mycket behövligt just nu. Jag satte mig precis i soffan efter en varm dusch, en het kopp glögg har jag med mig framför tv:en, en riktigt känsla av advent och kommande jul. Jag har hunnit packa ner en hel del här i hemmet, för snart bär det ju faktiskt av till större boende. I mitt tillstånd så försöker jag ta de lugnt, men det är svårt när man är en "planerings" människa ut i fingerspetsarna! Det kommer lixom sådanna tillfällen jag får stanna upp, tänka två gånger om innan jag fortsätter. Men vad gör man inte för lilla bulan som gror där inne? ♥
 
I morgon är det lördag, jag planerar att vakna upp jämte min älskling. Efter de en god frukost med tända ljus i minusgraderna som kyler utanför fönsterna. Sedan kommer vi sättas i arbete, här ska slängas gammal skit, med andra ord så ska förrådet gås igenom. SUCK! Men lika bra att göra det innan vi flyttar, annars asar man bara med sig skiten och det har jag inte tänkt göra. Förhoppningsvis blir det en myskväll i morgon, såg trailen till Taken 2 innan och blev helt såld. Så den får vi nog ta och ladda ner och äta någon god matbit till, mys på hög nivå!
Hur ser eran helg ut?
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0