Tisdag .

 
Tisdag, veckans tråkigaste dag har faktiskt varit relativt bra. Dock är nätterna likadana, uppe och springer två, tre gånger per natt, ingen festblåsa om man säger så. Detta gör ju att man inte är allt för pigg under dagarna. Dagen har bestått av jobb, möte och efter det bar det av till bästa Titti som fixade mina riktigt räääliga naglar. Denna gången gick jag in på hösttemat, de blev stålgrått glitter. Hann dock bara träffa Jimmie i dörren innan han stack på nytt jobb, tråkigt men sant. Mycket händer i vårt liv nu, och vi får väl landa tillsammans när allt är klart. Kvällen har varit lugn, skönt faktiskt att vara själv. Har fått städat, fixat inför morgondagen och tvättat mitt hår. Så nu sitter jag bara och myser i soffan, har faktiskt inte tänkt göra något mer denna kväll. Får bli sängen om ett par timmar och då hälsar vi onsdagen välkommen i morgon. Nu ska jag hälla upp ett kallt glas halloj och tända min fina ERNST ljusstake jag fått av finaste människan Mathilda. 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0