Stress .

 
Igår var jag och lyssnade på vårt lilla liv i magen, hjärtat slog som bara den. Helt sjukt känslan man får i kroppen och leendet som kommer på läpparna när man får höra den lille. Allt annat såg också bra ut, följde kurvan så bra så. Längtar faktiskt redan till nästa besök då man får höra det igen. För övrigt så lever jag i ständig stress känns det som. Jag sover, äter, jobbar och donar för fullt i huset. Måste ge min älskling en stor styrkekram så mycket tid och jobb som han lägger ner. Får dåligt samvete ibland för att han får dra de stora lasset. Badrumet är i princip klart för kakel, bara lite el-saker som ska fixas. Rörläggaren är också klar, och den första november kommer vitvarorna levererade till huset. Så de börjar hända saker, dock jobbar vi ju på dagarna så de blir ju tyvärr kvällarna som får gå till o pussla. En nackdel till är denna årstiden, man hinner ju förfan inte hem förrens det är mörkt ute, så trist! Ikväll har jag och mamma donat lite i den kommande tvättstugan, kommer bli dunderfint när jag fått fixat de till Fridas "egna" ;)
Nu ska jag faktiskt landa lite i min soffa innan det blir ett stort hopp ner i sängen.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0