Husägare .

 

 
 
Äntligen är vi ägande av vårt nya hus. I måndags eftermiddag, klockan 14 för att vara exakt skrev vi på papperna på att huset blev vårt. Nu har de snart gått 3 dygn och vi är redan på god väg tycker jag. Jimmie tycker dock att de kan gå snabbare. Vi i princip sover, äter jobbar och sedan donar vi i huset resten av dagarna. Jag är precis kommen därifrån, vart tvungen och lämna av lite mat och dryck i huset så man har nått och tugga på under renoveringen. Dock är det riktigt jobbigt att bära just nu, min höft lider som bara den och desto smalare blir man ju knappast. Meeen nu ska vi inte gnälla, utan jag har så mycket att se fram imot. I morgon går jag på min sista arbetsdag för denna veckan, skönt! Jag har nämligen tagit semster på fredag då jag ska ta med min bror och mamma till IKEA. Där ska det shoppas loss för fulla mugga till vårt nya hus. En av de stora ting jag ska köpa är ju nytt köksbord, har tittat ut ett fint som jag tror passar utmärkt. Vi har ju även bestämt att slå på stort och köpa ett bord med sex stolar på direkten, detta just därför fyra stolar aldrig räcker om man väl har besök. Jag lovar att bilder kommer komma på bloggen, men dock inte än på ett tag. Vill gärna komma lite i ordning först.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Tjohoooooo va fint!! Lycka till på Ikea i morgon!! Roligt!!

2012-10-18 @ 17:17:37
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0