Jävla fogar .

Hemma, sjukskriven idag pga min jävla foglossning.
 
Det har ändå hållt sig i schack ett tag, men jag skulle ju envisas med att åka upp till huset och kolla på kaklet de satt upp. Trampade där snett och klick sa de i den förbannade höften.
Får hoppas de lägger sig under helgen för jag SKA jobba fram tills den siste denna månaden, sen förhoppningsvis om försäkringskassan godkänner så går jag på gravpenning fram tills knorren kommer. Men varför skulle de inte godkänna den? Har ju faktiskt ett tungt arbete.
Kvällen ser väl ganska lugn ut, vi ska väl upp till huset en runda och lämna lite saker sen förbereda inför morgondagen. För då ska de donas i köket. Köpte gott kött som jag ska laga till sedan när vi kommer hem, och till de blir det den nya Johan Falk filmen - MYS!
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0