Svart flugsvamp .

    
 
Jag har jagat dessa nattlampor som en galning. Vart enda sida på nätet finns de i alla färger utom svart. I söndags på julskyltning vart jag inom leklyckan och även där alla färger och storlekar utom svart. BLIR galen!
Jag vill ha båda två, både den stora och den lilla, men nöjer mig med den stora till en början. Är tänk att jag ska ha den i bebisrummet på byrån. Ni kan tro jag blev glad igår när de ringer från leklyckan och säger att de hittat en stor svart på lagret!!! Det första jag svarade va typ, sätt mitt namn på den!
De är helt underbart söta så det finns inte, dock är de ju inte billiga. Vågar knappt nämna vad de kostar men here we go.. 695 kronor för den stora och 395 för den lilla. Snacka om att vara bortskämd innan man kommit till världen. Hoppas nu på att de beställer hem den lilla svarta svampen också. Jag måste bara ha den! ♥
 

 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0