Längtar !

Lördag och långhelg igen, denna gången dax att fira in det nya kommande året 2013.
Mycket har hänt 2012 och mycket komma skall 2013, det är ju bara drygt EN månad kvar tills vårt lilla liv tittar ut. Vi längtar något så fruktansvärt, även om tiden har gått väldigt fort vill jag att den ska pinna på som bara den nu. Vill ju träffa vårt lilla ♥.
Igår tog jag mig en tripp till ullared och fyllde på lite saker i både hemmet och i barnrummet. Det blev faktiskt en hel del babysaker, dock lite svårt med färgerna då vi inte vet vad vårt lilla hjärta har för kön ännu. Tro mig, jag är nyfiken! Så allt är faktiskt inhandlat och klart, så du är så välkommen att komma när som helst nu.
Verkligheten idag ser ut följande, regn regn och åter regn. Fy fan vad jag är trött på detta skitväder, jag vill ha sommar och sol! Jag ska iallafall hoppa i kläderna nu och bege mig till öppinge där det bjuds på fika och skvaller hos bästa pelle ♥
Ha en fin lördag allihop!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0