Hemma .

 
 
Nu har jag gått hem på gravpenning fram tills vårt lilla underverk kommer. Dock var det väldigt tråkigt att lämna jobbet i fredags, men helt underbart att få vakna och ta dagen som den kommer. Jag har enligt mig själv mkt och  gör, men gör det inte. Har en massa kläder som behövs packas upp, men känner inte riktigt för det. Men som sagt har jag lite mindre än två månader på mig innan det SKA vara i ordning. Dagarna som varit har gått fort som tusan, har varit och hört på den lill* och vägt mig. Letat julklappar för fulla mugga, donat lite här hemma samt skottat en massa snö! Herregud vilket vinterland vi har, snöar för fullt här i skogen nu också. Senare ikväll ska jag äntligen på Twilight. Det har lixom fått vänta mitt i flytten, men tro mig ikväll smäller det. Kan va skönt att gå när "hystetrin" lagt sig lite också. Fick dock precis mess om att min möbel jag beställt på Mio möbler är kommen, kan man bli mer överlycklig? Särskilt när jag beställde den förra veckan och då skulle de ta mellan 1-2 veckor. Ibland kan de förvåna! De jag har beställt är ett skoskåp till, ja jag vet vi har ett men nu har vi somsagt två stycken ingångar så de blir dubbelt med skor. Får hoppas jag hinner hämta det innan bion börjar. 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0