Hej mitt vinterland .

 
Fredag, oh jag har varit hemma i en hel vecka. Herregud vad tiden går fort, men jag saknar faktiskt mitt jobb och alla härliga personer på jobbet. ♥
Ska jag vara lite ärlig så var det väl rätta veckan och gå hem med tanke på vårt vinterland till väder. Vi har så mycket snö och mer skall de komma i helgen. Igår när vi kröp till sängs var det hela 15 minusgrader ute, brrr säger jag bara. Vi svenskar eller rättre sagt jag är inte gjord för denna kylan!! Jag längtar till våren, då vår bebis är kommen och man slipper alla jävla kläder och conversen kan åka på!
Måtte tiden gå fort men ändå inte... Nej nu ska jag städa huset hade jag tänkt, suck!
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jobbet kommer att vara tomt utan dig fina Frida!!

2012-12-07 @ 14:22:33
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0