Halv åtta hos mig .


Klockan är halv åtta hos mig och soffläget är intaget. Idag har jag fortsatt ta hand om min "bebis" till karl. Han mår väl lite bättre, vilket är skönt. Men jag tycker vilket håll man än tittar eller läser på bloggar så har alla drabbats av den bajsiga influensan. Antar att man ska va extra försiktig nu, jag vill verkligen inte ha de. Jag har idag varit iväg och fixat nya julnaglar. Bild på dem får komma upp senare, men fin fina blev dem. Roligt att testa något nytt. Nu klockan 20.00 ska jag slå över till kanal 2 och kolla på musikhjälpen, ett måste och lyssna på idagarna.
 
Nått att se framimot denna veckan är julfika med Mathilda förhoppningsvis, om ingen basill kommer imellan och Luciafirandet på jobbet på torsdag, får man ju absolut inte missa! ♥
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0