God fortsättning .

 
Allt detta stök och stress för ynka tre dagar, men det har de varit värt.
Julen rullar mot sitt slut och vardagen är tillbaka i morgon, älsklingen skall upp och jobba och jag ska ligga kvar i sängen och förhoppningsvis titta på tv. Nämligen så att vi fick en ny tv i julklapp, var ju tvungen att ha en ny i sovrummet då den andra inte funkade med canal digital. Andra klappar som också fick följa med hem var nya Ittala glas, whiskey glas, happy lights, saker till barnrummet och framför allt mina STELTON KNIVAR!
Jag och älsklingen skulle ju inte köpa någonting i år just för att vi behöver köpa så mycket annat, men han skämmer bort mig. Kunde aldrig tro att jag skulle få knivarna av honom, läser du detta så älskar jag dig så himla mycket, dig och bebis. ♥
 
 
 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0