Bortskämd .

 
Jag kan säga som så här att de lilla pyret jag bär på i magen är totalt bortskämd innan h*n ens är kommen till världen. Praktiskt taget större gardrob än mig, två stycken nya svamp lampor och idag hämtade vi den fina vagnen. Jag tror jag dör så fin den är, mitt hjärta smälter totalt. ♥
Ett stort plus är att när man beställde en vagn fick man en blöjhink på köpet, ni kan tro Jimmie blev överlycklig. Han har tjatat om en sådan sen dagen han såg den, är en sådan som man bara slänger blöjan i och den knyter ihop sig själv och så kommer de ut korvar. Så ja han blev glad, jag lika så för gratis är gott.
Ikväll har vi bara degat, jag har rullat omkring här och provkört vagnen lite dock. Kollat på Diggiloo och byggt ihop den nya datastolen vi köpt idag. Det är ju så att vi har ju ett tomt rum, eller tomt och tomt ett "skit" rum som står just nu. Där inne är det meningen att datarummet ska ta form inom kort. Men som sagt just nu samlas all möjlig skit där inne, allt från penslar, borr till kartonger med saker man inte vet vart man ska göra av. Men det kommrer med tiden, har redan kikat ut skrivbordet jag ska inhandla.
Nej nu får de bli en blick på musikhjälpen sen får faktiskt john blund göra sitt, är dödstrött. Natti Natti.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0