Andra advent .


En liten bild på mitt pyssel som jag knopade ihop i torsdags. Dessa är nu utplacerade på olika ställen i vårt hus. Andra advent och vi håller sjukstuga här hemma, Jimmie är dålig som bara den. Feber, frossa och kräk, hej influensan! Dock har jag än sålänge klarat mig, men tro mig man känner ju fan efter hela tiden. Jag skulle städat idag, men icke blev det av inte. Tog hand om min sjuka karl och tittade på den nya Hamilton filmen istället. Sen fick jag sånt ryck och gick ut och gick, behövde frisk luft kände jag. Oj så skönt det var, det var de bästa på hela dagen. Nu har jag precis gjort rent i köket, jag fick för mig att göra tacopaj av resterna sedan tacokvällen i fredags. Den blev jättegod men dock bara jag som ville äta. Resten av kvällen får bli slapp, en varm dusch och mkt soffhäng, min prins ligger jämte och sover mellan varven. Vad är det med män och sjukdommar? De blir fan som små bebisar på nytt, men vi älskar honom ändå. Måtte han bli bättre snart, saknar faktiskt att alltid har något att göra. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Usch, jag hoppas verkligen att du slipper skiten!!

2012-12-10 @ 09:16:39
URL: http://mamalarsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0