Jag längtar tillbaka .

Jag längtar verkligen tillbaka till värmen, här hemma är det bara regn och rusk för hela slanten. Saknar att vakna upp på morgonen och inte ha något planerat, utan ta dagen som den kommer och slippa alla måsten. Dock fungerar det inte så här hemma i min kalla vardag, klockan ringer strax efter 6 och det är då dags att trippa upp. Idag lyxade jag till och med till det med rostat bröd till frukost. Har faktiskt hunnit med mycket idag ändå, varit och storhandlat på maxi, lagat mat och nu precis urkommen från duschen. Nu tänker jag faktiskt inte göra något mer idag utan kvällen får bjuda på Idol och tända ljus, för nu är det höst! Sen sängen, vilket ska bli så skönt. Inte suttit på röven idag rent ut sagt, så är värd att bädda ner mig och sova.


Kommentarer
Postat av: Caroline Elisabeth - Mamma till Jennifer

Åh vad roligt! :) Hittade du mycket fint på Gekås? :)



Tusen tack! <3

2011-09-26 @ 23:24:10
URL: http://anotherdaywithcaroline.nu

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0