Uppe med tuppen .

Herregud klockan är inte mer än halv 9 och jag är redan uppe. Älsklingen åkte precis iväg på ett jobb och lämnade mig kvar i sängen själv. Gillar inte det så jag gick upp. Har faktiskt lite energi och jävlar namma i mig just nu, känner för att städa och tvätta rent allt här. Det får man ju ta vara på, eller hur?
Jag hoppas också på att min själsfräne Pelle har tid och kanske komma hit och ta en kopp kaffe, var ett jävla bra tag sedan vi sågs. Varit så mycket på sjukhus och dittan. Om inte så ska vi iaf ses i veckan någon kväll, jag längtar.

Så nu ska jag komma igång här, städa städa varje söndag det tycker jag är kul.. Eller inte, bara skönt att ha det gjort. På återseende ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0