Söndag .

Fy vad jag har hunnit med mycket idag, som jag sa i morse så var jag på riktigt städ humör. Lägenheten är i princip som utblåst, helt klinisk ren. Även hunnit åka med pappa ut på en runda, en hemlig runda. Väl hemma slängde jag snabbt igång kaffet och fram med gottesakerna. Pelle kom nämligen på besök vid 16 tiden, så mycket skit vi har pratat. Pratat skit om andra och gott om oss själva, det är lixom det the mean girls gör haha. När Pelle hade åkt bar det hem till bror min, hade lovat honom att käka med honom idag. Oh visst blev det mat, kines mat. Herregud så mycket mat man får, blev över så jag har mat med mig i morgon på jobbet. Nu har jag precis tagit en snabbdusch och guld matchen mellan Sverige-Finland väntar. Tror innerst inne att Sverige förlorar, men vi får väl se. Tråkigt bara att matchen krockar med storebror. Efter detta får det bli sängen, i morgon är en ny dag, ny vecka och jag vill vara relativt utvilad. Hoppas ni haft en lika bra helg som jag haft. ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0