Regnet det bara öser ner .

Lördag idag och jag tog mig en rejäl sovmorgon. När klockan var 9.50 slog jag upp mina blå för att en mobil började ringa. Kan undra hur länge jag sovit annars. Jag är ju faktiskt inte den som sover länge fasten jag är ledig, men denna dag var jag väl pömsig. När vi väl gått upp fixade vi snabbt till oss för att sedan bege oss in mot staden. Det var ett event i stan idag, massor av loppis, sång och musik och för att inte glömma, massa folk!
Det syns verkligen att folk fick lön igår. Det fick ju såklart jag med, så shoppade en hel del saker faktiskt. Bild på detta kommer senare. Jag är precis hemkommen, tog mig en tur till det omtalade varuhuset biltema för att lämna tillbaka lite spayfärger. Det var ett projekt jag skulle ha men ångrade mig, tror jag. Så jäkla tråkigt att regnet började falla nyss, det blir lixom så grådassigt, vilket är trist. Nu ska jag ta och sätta igång och baka en paj tror jag, alltså ingen gottepaj utan en matpaj vi kan äta ikväll. På återssende. ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0