Njuta .





Torsdagen gjord och i morgon är det fredag, tack gode gud. Jag fattar inte mig på denna veckan riktigt, har legat en dag före hela veckan. I morse när jag vaknade upp trodde jag det var fredag, ni kan förstå hur förbannad rent ut sagt jag blev när jag väl var tvungen och tänka efter och att det då visar sig vara torsdag. Men dagen har gått relativt snabbt ändå tycker jag. Fick bli en runda in till stan idag igen. Skulle bara lämna tillbaka ett par shorts jag köpt, men nog fan kom jag ut med ytterligare en påse, så så bra gick det. Inhandlade faktiskt en nyttig och behövlig sak på jobbet idag. En jobbarkompis barn säljer det nya njuta häftet för 2011. Mycket vettigt köp, vilket jag kan rekomendera. Har redan tittat ut en sak jag ska gå och göra. Mycket annat har jag inte gjort idag, har precis varit borta och tittat till bror min. Hoppas på att varje dag som går blir ljusare för honom, hoppas att all skit är över så han kan få börja jobba och återgå till sitt normala liv. Jag funderade först på om jag skulle åkt och köpt lite blommor och plantera på balkongen, men det blev aldrig av idag. Får väl göra det i morgon istället. Kvällen ser mycket mysig ut, jag är singel här hemma. Gubben är iväg hos en kompis så jag ska bara mysa till det i vår stora soffa med en massa tända ljus. Kvällen avslutas som vanligt med storebror på tv 11.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0