Lördagens shoppingfynd .

 

Detta vad vad som fick följa med mig hem från staden i går. Inne på HM hittade jag den underbara jenaskjol, vilket man alltid har plats för. Ett par militärgröna leggings, vit t-shirt och en svart tub-topp fick följa med från gina tricot. Oj höll på att glömma, en ring med döskallar åkte också ner i kassen från gina. Lite fräsht till nyllet, ny mascara och ögonbryns penna och självklart anisktsrengöring. Skorna vet jag inte riktigt vad jag ska säga om, blev så stört förälskad i dem men nu vet jag lixom inte, typiskt mig. Vet inte hur många skor som bara står som jag har köpt. Jag är oftast van vid att ha svarta skor, denna gången chansade jag som sagt på bruna. Får se vad de har att erbjuda iaf, för hos mig stannar dem.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0