Hur är det möjligt ?



Vad hände med sommaren?
Hur kan det gå från att vara så fint väder till detta, snö blandat regn?
Riktigt trött är jag på de, jag vill ha värme igen.

Dagen i allo har varit ganska bra om man bortser från den förbannade bitande kylan. Det blev som vanligt arbete fram till halv 4 och efter det cyklade jag in till stan en runda, och ja ni hörde rätt jag cyklade in. Det är nämligen så att min skruttomobil är sönder, den startar inte. Så vart jag än vill ta mig nu blir på en cykel. Visst jag ska inte klaga, det är ju motion i fulla drag och ta sig överrallt med cykel, men åter igen inte i den här kylan. Hittade lite smått och gott i stan iaf, cykelbyxor ( haha ), ett par nya leggings med spets, en oversize tröja och lite trosor i härliga färger. Sedan har jag gått och kärat ner mig i ett halsband från Rock by Sweden. Det är inget nytt precis, bara sett de på bild innan och då har det inte tilltalat mig. Men när mina fingertoppar fick ta i de i verkligheten så började det klia i fingrarna att köpa med det hem. Det är de halsbandet med ett hängande skelettet. I´m in love ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0