Film och kuddar .



Gårdagen var helt underbar, värme och sol hela långa dagen. Nackdelen med de hela är att man jobbade mellan 7-16 typ. Men man har ju ett underbart jobb där man kan ta vara på de härliga dagarna och sitta ute så mycket som möjligt.
Efter jobbet cyklade jag dirket hem och köpte bio biljetter inför kvällen, bjöd nämligen älsklingen på bio. Filmen som checkades in var Fast and furious 5. Jag tyckte den var väldigt bra för att vara film nummer 5, men sen vilken film är inte bra när självaste Vin diesel är med. Innan filmen började strosade vi omkring på stan en stund, där inhandlades en nya svart strand klänning och en ny kudde. Blev totalt kär i den så fort jag såg den, passar fin fint i min soffa.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0