Drygt .


Just för tillfället så tycker jag allt känns drygt på något vis. Min dator är inte där den brukar och jag längtar efter lönen, har lite saker jag vill inhandla. Men har försökt lova mig själv att inte köpa för mycket kommande månad, behöver faktiskt spara lite till resan. Men som alltid så räcker det säkert till en och annan inrednings pryl, samt lite nya fräscha sommar kläder.

I morgon är det fredag, så helt jävla underbart!

När klockan slår halv 4 i morgon så tar jag lätta steg hemåt. Jag tror bestämmt att jag bara tänker laga lite god mat till mig och bebbi i morgon och sedan bara slappa hela långa kvällen. Jag känner lixom att jag bara behöver va på något vis, bara ta det lugnt.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0