Doktorfiskar .

Vilken dag, herregud vad varmt det har varit ute. Idag gick mina 8 arbetstimmar som ingenting. Inte ens haft en tanke på att titta på klockan. Testade på att vara i en ny grupp på mitt arbete idag, hur roligt som helst. Hoppas på att de blir fler gånger framöver. Efter jobbet idag så for jag och Malin min arbetskompis till Möllans relax och spa. Där hade vi sedan en vecka tillbaka bokat en tid hos doktorfiskar. Tro mig, som jag skrek och skrattade när jag satte ner mina fötter ibland fiskarna! Herregud som de kittlades, men blev ganska behagligt efter ett tag. En behandling varar i 45 minuter och kostat 300 hundra kronor.Vi som hade Njuta häftet fick gå två och betala för en, kanon!
"Sista" arbetsdagen i morgon, för på torsdag håller vi helg. I morgon kväll ska jag träffa pelle, hon ska få sitt njuta häfte och vi ska ta en kaffe på espresso house. Mysigt värre ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0