Back in pink .

Jaha då vart halva veckan gjord. Idag var det inte bara vanligt jobb till halv 4, utan jobbade över till klockan 18 idag. Vi har röjjt i trädgården på jobbet, byggt lite dammar och annat plock. Tiden går verkligen snabbt när man får inspiration och bara går på känslan och inreder. Hur roligt som helst. Men trött är man nu, helt slut som människa. Mat i magen och en dusch var det bästa idag, eller nej där ljög jag. Jag fick tillbaka min dator idag, med en helt ny skärm. Jag kan inte vara lyckligare. Nu sitter jag nerbäddad i soffan och dricker massa vatten, glömt och dricka idag så är uttorkad. Väntar på att storebror ska börja och sluta så jag kan få krypa ner i min säng och snarka min kudde. En utarbetad och trött Frida tackar för idag. ♥

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0