Måndag .

Helgen är förbi och en ny arbetsvecka framför sig. Helgen har varit väldigt lugn och skön ska jag faktiskt erkänna. Lördag förmiddag spenderade jag i stan med min älskade mamma. Mor och dotter tid, älskar det
Eftermiddagen bjöd på våfflor med sylt och grädde, mums!
Söndagen spenderade jag på en massa städ och tvätt, mindre roligt men skönt när det är gjort.

Dagen idag har rullat på som bara den, jobbade som vanligt till halv fyra. Efter det bar det iväg till maxi för att handla. Blev även en sväng inom city gross. Men bäst av allt är nog mitt inköp jag gjorde idag, och det får ni se så fort jag får tid att ta lite bilder. Man får ju hålla ögon och öron öppna, man kan ju verkligen göra kap!
Nej nu ska jag böka ner mig i soffan och titta på tv, får ju inte missa en unge i minuten.
Detta är favorit programmet just nu, längtar tills den dagen vi skaffar en bebis.



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0