Happyland .

Helgen är här och man är ledig, så himla skönt. Trots ledighet så vaknar man ju som en klocka på morgonen, men skönt när man slipper asa sig upp. Idag stod det fika med pelle på schemat. Men istället för att fika tog vi oss en frukost på skånskan, mums säger jag bara. Efter det lullade vi runt lite i stan och gjorde den osäker.
Fy vad man hittar mycket man vill köpa just när man inte har pengar, varför är det så?

Men några fynd fick följa med hem, det blev ett par leggings, ett linne och en stickad tröja. Alltid något.

Ikväll bjuder mamma och pappa på mat, skönt slipper man laga själv, så dit bär det av om några timmar.

Men i morgon har jag faktiskt tänkt och laga en jättegod maträtt jag fick smaka på jobbet. Det är en Italiensk kycklinggryta med färsk pasta. Så de ingredienser har jag nu handlat hem, så får se om jag lyckas imon. Spännande!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Har du en blogg:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0